same shit over and over again

måndag - nytt värmesystem på ingång och pojkvän hemma från jobbet. jag sov dock längelänge, men blev väckt och fick lassagne innan dags för jobbet iallafall. 
tisdag - fick igen smaka på hur livet känns när man inte har något vatten, det är hemskt. men för en dag är jag okej med det, det resulterar ju den här gången i att jag sen kommer kunna duscha HUR VARMT OCH HUR LÄNGE JAG VILL. så är ändå nöjd! 
onsdag - skjutsade iväg rasse, bort från mig, igen. två veckor i norge för honom, två veckor ensamhet för mig. wehåå, eller inte. åkte hem å vilade en sväng sen iväg till marris å fick våfflor innan jobbet. 
torsdag - fick lunch hos eddis å kramas med kidzen innan jobbet och sista dagen.
fredag - så var man ledig. för jobbet var över. borta. slut. åkte till hanna. vi köpte vin å pizza å målade om hennes sovrum. och råkade prata ungefär tills natten blev morgon.
lördag - åkte hem till katterna, duschade å fixade och drog iväg. först en sväng till sandviken och stress köpte ett bord i verkligen sista sekund, åkte hem och bar in bordet och det visade sig vara en mindre rolig histora kan man säga. åkte vidare till ockelbo för att fira tobias. TOBIAS SOM FYLLT 18ÅR, vilket är helt galet. fick ett eget bord, "vinhaggornas riksförbund" vänligt. tacos, lite alkohol, beerpong och en lillebror som tydligen blir stor. 
söndag - åkte en sväng till valbo med jeff. bytte till ett nytt bord och shoppade lite smått. sen åkte jag hem och la mig och sov, tidigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0