och jag vet att jag kommer igen

måndag - borde ha jobbat men sjukskrev mig och fortsatte leva livet i förnekelse. åkte till mackelito å bebis. vi promenixade, käkade thaimat å lekte. 
tisdag - samlade lite krafter och försökte rädda mig själv på något vänster. följde med jompa en vända till östersund. 
onsdag - skippade sjukskrivning och körde ett pass östersund, det gick bra. körde torsdag och fredag med.
lördag - hämtade hem linnea, käkade lite våfflor å bakade en kladdkaka. jeffa å sigge kom å smakade kaka å så lekte vi en sväng. kvällen åkte jag till jennys för lite mys. jeffa å marris med! vin å tacolassagne, en jävla vinnare. jag å jennys har pratat om att testa tacolassagne kanske hur länge som helst, och äntligen gjordes det. supernöjd blev jag å, men det hör man ju på namnet. tobias skjutsade hem oss.
söndag - jeffa sov hos mig. vi myste frukost och drog igång med en ny serie. tog en promme när solen kikade fram och sen hämtade vi bilen i ockelbo. sen fixade vi tacos, myste en film och hade spakväll. bra söndag! bytte bort jobbet och örebroångest. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0