fall fall fall, and stand

måndag myste jag en film med lina sen fortsatte jag med mitt trötta beteende som veckan innan. rasse har varit runt å kollat fyrhjulingar, han e tokig. men det är en längre historia. torsdag klev jag upp efter natten och så körde jag två dagar stockholm åt mackelito. fick lunch hos eddis på fredagen. lördagen åkte vi ut med brorsfamilyn på en fyrhjulingstur å grill i kungsberg, det va mysigt. sen "firade" vi ett par veckors nykterhet med lite alkohol ute på den ungefär klara altanen. söndag kramades vi länge i sängen, kors i taket. åkte till årsunda och fick bullar, samt klurade mysterium. va till mamma å fick lite fler bullar och sen käkade vi pizza i soffan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0