kanske bäst vi ger oss av

måndag - körde en första vända örebro själv. kändes mindre bra men gick helt okej. kom hem som ett slakt och städade undan innan jag tog en vilostund. jeff å ann kom på kvällen, vi käkade tacos å kikade serie. mysmåndag!
tisdag - ledig dag och lina kom hit. vi myste en film och pratade. när pojkvän kom hem från jobb så stack vi iväg till gävle och köpte lite småsaker. ååå så har pojkvän kirrat vinterdäck å extraljus på bilen.
onsdag, torsdag å fredag - körde östersund, hämtade hem stefan efter jobbet på fredagen. 
 
lördag - steff tog sig ut å krattade. jag å rasse fixade lite allt och inget i hemmet. vi käkade tacos och glass å massa gotta till ett seriemaraton.
söndag - fortsatte ungefär som gårdagen. steff har fått all krattning gjort och är fri sin skuld, hahha skönt för honom. jag å rasse har hunnit med himla mycket pyssel? frostat fönster, skurat källare å badkar, burit ner "vardagrummet från extrarummet", tagit bort sängen från riktiga vardagrummet och in i extra rummet, fått upp nya bordet jag köpte för ett par veckor sen i vardagrummet (men saknas stolar, hehe. Å MATTA!!) städat, å härjat. DUTTIA?! skjutsade hem stefan och försökte sova hela kvällen inför natten men utan resultat. kass. MEN OCKSÅ, HALOJ!!! POJKVÄN ÅKTE INTE TILL DANMARK IDAG. HAN ÄR HEMMA HEMMA HEMMA!!!!! det blev jag lite glad för iallafall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0