hur hårt håller du i

måndag - promenixade med lina. gjorde duktiga saker i form av städ å tvätt å fix.
tisdag - super skönt ute!! jag å pojkvän målade grunden på huset.
onsdag - började räkna för att fixa ny altan (!!!!) fixade för källaren också. 
torsdag - mycket planer som ändrades å flyttades å inte blev av. träff med ann, jeff, david, sändrow. slutade med att jag å rasse åkte å köpte brädor för altanen iallafall.
fredag - sov en sväng efter natten, sen stack jag iväg på glassdate med ann å jeff å sigge. sen va det dags för vin å riva altanen. skulle börja bygga för nya också, men visade sig att vi saknade en del saker. vart vin å prata resten av kvällen me lite sällskap.
lördag - rasse å brorsan stack iväg för att handlade hem lite mer skruv å brädor som vi behövde. sen la vi altanen åt sidan och började alkohola ute i solen å jävla toppenvädret! förfestade lite hemma, sen upp till mansika på 52års fest. mysigt med trubadur å så, men en del kallt. japp! 
söndag - rev äntligen igång med altanbygget!!! jag satt bredvid i solen, bra jobbat av mig med. kom visst inte så långt med altanen idag heller, för saknade grejer igen. jaja. planterade lite blommor också! va iväg till brorsan å grillade på eftermiddagen. på kvällen drog vi en tur för att kika solnedgång. också hittade vi vårat första djur! finns en hel hög tydligen, som vi ska leta på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0