Och allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om

lämnade nya zeeland å cirkus 30h flyg bakom mig. tog en riktigt låångdusch, käkade tacos och kramades med en saknad pojkvän i soffan. riktigt bra måndag skulle jag säga. sen då? jo, då var det dags för nattjobb å en veckan sundsvall. man valde väl fel jävla veckan att komma hem iallafall. snöigt, svinhalt å fastkörningar hela veckan. VILKET SKIT. ut över skitsnön å jobbet, varit väldigt väldigt trött. tänkt packa upp å tvätta massor men det tog dagar. halvsov mest i soffan. hängde med jeffa två dagar iallafall, lite shopping å våfflor. 
 
fedag hade jag lite häng med lina, promenerade i solen. rasse kom hem å gjorde lassagne, släppte ut dollbie en sväng i snön första gången och sen somnade vi tidigt, helt slut. lördag tog en promme med jeff. sen hängde jag med linnea, och kvällen myste vi mello jag å pojke. söndag fick jag sovmorgon, ligga kvar i sängen, till å med äta frukost i sängen, mysa film å kramas hela dagen. en promme å dusch hanns med också. allt sånt där man älskar å annars får bråka till sig för minsta del av rastlös pojkvän. hoppsan sa! han är fin när han vill, sen åkte han och lämnade mig ensam en vecka för utbildning i malmö. älskar skithögen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0