nya zeeland - sweden

åå hallå! hemkommen från ett fantastisk Nya Zeeland, samt sprungit förbi två veckor på hemmaplan. ska givetvis sumera alltihopa när tiden finnes. tills dess, lite snabbt. det var såklart GRYMT. allt och det mesta ungefär. hade lite regn men mest fina dagar. flygitden var ju riktigt kass och tråkigt att det försvann en hel del tid till bilåkande. men vi har hunnit med att se så mycket och gjort massor. även fast tiden såklart inte räckte till alls. glad att vi hann både åka och komma hem innan corona slog ut ordentligt. jag har varit hemma å frisk över två veckor också, så jag är cool! tacksam för att fått kramats med jojjjo och saknar henne igen redan. ungefär så! slänger upp några pics som jag snott från dom andra tills jag lagt över mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0