och vem bryr sig om allt är på låtsas

måndag - trött och gjorde ingenting innan jobbet 
tisdag - myste en ordentligt frukost å kikade film med lina
onsdag - målade lite brädor till altanen
torsdag - åkte till ockelbo och fikade med för bröderna som slutat skolan
fredag - tog mig faktiskt lite tid att sitta i solen och läsa bok, hur skönt? en promme hann jag med också. efter jobbet mötte jag upp sandra på en nattglass, himla festligt. sen hämtade jag en lillebror  som hade fått krångel med nå bussar. 
lördag - steff började arbeta av en skuld på 500spänn med mitt ogräs. mackelito å bebis kom förbi å hälsade på en sväng. åkte å kalasade med rasses family. sen åkte vi vidare till ockelbo, lämnade stefan och spendrade kvällen hos hanna. kubb å vin å mys i fint sällskap. 
söndag - gick upp å ut å sov en sväng i solen, i sällskap av pojkvän? rätt galet, himla nöjd. sen var vi iväg till brorsan och skulle grilla pizza tänkte vi, gick sådär. svart botten kan man säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0