"man måste ha semester så man kan vara hemma å göra massa kul" aka gå upp skit tidigt å slava

måndag - rasse påbörjade tre veckor semester helt plötsligt efter massa beslut å krångel om jobb. glad att ha honom hemma. vi byggde lite på altanen, rasses brorsa var här å hjälpte till med. 
tisdag - hade tänkt att både göra rent altanen och olja in den, men det gick inge vidare när solen hade vaknat. vi myste i ordning en tacoslunch istället, underbart. 
onsdag - klev upp ungefär tidigare än tuppen för att hinna rengöra altanen innan solen tittade fram. fick äntligen ordning på det. också levererades inglasningen!
torsdag - laserade altanen, tog ett tag längre än vi trodde. anslöt lite vänliga själar så vi blev klar snabbare. sen hade jag å lina lite strandhäng. 
fredag - jeffas birthday! åkte hem ditt å väckte henne me frukost å fika på sängen, sen hade vi lite solhäng på hedåsen innan jag var tvungen att lämna för jobbet. 
lördag -  jag å jeff plockade med linnea å sigge å åkte till årsunda för sol å bad. invigde nya grillen(!) jeffa, david å ett gäng från rasses family. pil å kubb å skoj också. toppenlördag!
söndag - myste omkring hemma med lite småplaner för dagen, allt från fiska, fyrhjuling, minigolf, osv. kom så långt som en match i pil, SOM JAG VANN. myste ut en tur med lincoln å köpte glass. skulle kika förbi jeff å kalasa lite fika ännu en gång, men började regna.. åkte hem gjorde en riktigt bra lassagne å sov på soffan istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0