i still remember me before you

mackelito lämnar mig i tre månader för å hänga hemma med bebis. happ! himla tråkigt känner ju jag, men det ska väl gå bra det med. så nu väntar en sommar med stockholm. sommaren verkar dessutom kika fram, vilket toppen väder som levererats! pojkvän har kämpat på med altanen i veckan, dutti! det går framåt, och det går en hel del svängar på byggaffären. OCH jag har skaffat mig en vinprenumeration, hur kul!!!! varje månad kommer fyra flaskor vin hem till dörren. nöjd.
 
måndag - sommaren kom fram, jag å lina hade lite solhäng innan jobbet!
tisdag - solen fortsattte leverera, jag å lina fortsatte mysa i den. 
onsdag - lämande in bilen på verkstad igen, nu för typ två veckor. mina gummor sällskpade, lina å sändrow. sen åkte vi å inhandlade lite plantor. smultron å lila blommor! åkte hem å myste till en rejäl frulle å planterade dagens köp! 
torsdag - gjorde nog ingenting. väldigt trött. 
fredag - va till marris å fick våfflor innan jobbet. jennys sällskapade också! 
lördag - helt otrolig men en pojkvän som sov till strax efter elva? vilket lyx! käkade frulle sen stack han ut å skulle göra lite service på bilen. jag städade jag, dutti å så. kvällen byggde vi klart våra köksplaner och kom fram till en paus. lassagne å film. 
söndag - jeffa kom förbi på lite häng å en promme. jag å pojkvän skulle leta på ett till djur, men efter tacos vart vi kvar i soffan å myste film istället. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0