I don't wanna waste a moment

livet rullade väl sådär denna veckan. visade sig att vi hade vattenläcka å va utan vatten tre dagar. grävde upp å lagade å bytte avlopp. tur vi har massa bra människor i våran omgivning, som hjälper till med allt från grävning å rör å dusch osv. ett jävla munsår drog jag på mig också. å bilen som tre grävlingar spungit in i, skulle en sväng på verkstad. JUSTE, så skulle man egentligen suttit på ett plan till grekland också. men vem skulle vilja byta hur livet ändå såg ut denna vecka mot lite utomalands å sol? ahe. 
 
jo, en del emo har väl veckan levererat i samband med det där. men har gjort fina saker i livet bland allt det där tråkiga också! bytte bil med min fina moster så hon lämnade min å fixade med verkstaden. lunchade med mackelito å familyn. Torsdagen levererade ju en röddag, tog min ledighet å åkte med jeff till årsunda på lite fika,, följt av en pizza på strandbaden.  sen hade vi spakväll hemma hos jeff. Fredagen gjordes det sista med vattnet å vi fick ordning igen, jag fick prova grävas också! heheh, skoj. fick lunch hos eddis innan jobbet med! Lördagen myste vi bara omkring hemma, gjorde lassagne å tränade på rödvinsdrickande. Söndag åkte vi en sväng till valbo vilkett gav oss en impulside om kök, så kvällen spenderades med köksritande. däremellen en fikasväng hos morsfaran och såklart avluta veckan med lite tacos också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0