vem ska undra och också förstå

måndag - gjordes ungefär ingenting
tisdag - hängde med jeff innan jobb. efter jobb glassa jag med sändrow
onsdag - valbohäng med jeff sen skjutsa hon mig till verkstan för å hämta lastis
torsdag - lunchade bästa pastan hos jennys
fredag - myste serier i soffan innan jobbet bara. efter jobbet kikade jag in hos jennys på ett glas vin eller kanske två 
lördag - fick sova länge, fick ligga i sängen länge, fick äta frukost i sängen, och jag tror min pojkvän jobbar för ett halvdåligt samvete å att lämna mig i två veckor. vi tvättade våra bilar iallafall. myste tacos i soffan och promenerade iväg å kikade solnedgången med ett glas vin.
söndag - va en snabbis till valbo. va på lite kalas, gav bort en pilbåge som jag är avis på. vill också ha, himla skoj? gav blåmärken som tusan på armen dock. städade lite hemma. bakade en pizza. åkte iväg till gysinge å myste runt lite där vid herrgården? samt kikade ett utsiktorn där borta i krokarna. mysig dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0