när du är trött på att inte förstå

måndag - gjorde absolut ingenting innan jobbet. efter jobbet åkte jag dock förbi hos mamma i obo, hämtade lite kakor och en lillebror. fortsatte att kolla fast and furious serien.
tisdag - efter frukost åkte jag å steff å käkade glass med mackelitofamilyn!
onsdag - hämtade linnea å jeffa å drog till högbo för att spela minigolf. ååå det var väl det fräckaste. människan i kassan tog mig för en 12åring, PÅRIKTIGT. vi står där å han ba "över eller under 12" å jeff ba - jaa, hon är 10 va? under! DÅ KOLLAR HAN PÅ MIG OCH LINNEA(!!!!!) och frågar - båda? det va väl ändå det jävligaste, helvete. sen förlorade man rätt ordentligt på minigolfen också. myste runt med en glass i högbo efteråt iallafall. också avslutade vi med picknicklunch vid vattnet, festligt!
torsdag - lämnade lastis på verkstad. så mötte jag upp jennys å emma för en mysig promme följt av picknick. vädret svek så myset va väl sådär. men jag va nöjd med mina gummor å gotta ändå!
fredag - lunchade hos eddis å guldklimparna
lördag - åkte till boänge å firade peter som fyllt år. grill å kubb å vin å bad med trevligt sällskap! promenixade hem å somnade vid 06, jeff å david åkte sparkcykel, haha fest. 
söndag - åkte iväg för att köpa ett utespel, kollade i flera affärer. fans givetvis ingenstans, köpte istället ett annat spel på ungefär varje affär vi var in. så spel har man ju nu iallafall, men inte det jag önskade. jaja! mer? käkade tacos. drack vin. började nästan fixa med ett bord. fixade i ordning garderoben, äntligen!!! skulle nattnakenbada, hehe. men mörkret tog tanken ifrån oss. drog igenom alla spelen iallafall. femkamp/nattkamp. kubb är ändå fortfarande favvo! jeff vann efter en jämn å bra match, å sov hos mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0