jag ska minnas allt det fina

måndag - skulle iväg på kalas för moa som fyllde år. men pojkvän kom hem tidigt från jobbet så jag stannade hemma och hjälpte han fixa och packa i ordning.
tisdag - bara myste pojkvän allt å det sista jag kunde
onsdag - uppstigning 04 för att skjutsa pojkvän till arlanda och bort från mig i två veckor. hem å sov en timme på soffan, duschade å drog till eddis för att fira moa i efterskott. levererade ett tatueringskit, undrar om mamman blev nöjd. ehehe. jag fick lunch å tid med favvokidz, så jag blev det iallafall. efter jobbet stannade jag hos sandra också, fick kaka å mysa kattbebisar.
torsdag - jag å marris åkte till rönnåsen i tanken att käka våfflor, men va så himla mycket folk. vi köpte pasta å åkte hem å käkade det istället!
fredag - steff kom å försökte återuppta det här med ogräs. jag städade. plockade med han hem igen efter jobbet också. då drog vi igång med ett litet maraton, fast and the furious filmerna är tanken.
lördag - fortsatte lite film. va en sväng till valbo. skjutsade steff till obo. tobbi försökte släcka lampor på min skitbil. hem å käka tacos å kika film med lina. sändrow kom förbi en sväng med. 
söndag - vaknade tidigt men stannade i sängen. efter många om å men flyttade jag mig ut till soffan med lite frukost. vaknade till mot eftermiddagen å mötte upp marris i sandviken. vi köpte med pasta från matkällarn å käkade den på hedåsen, mysigt. stannade hos mackelito å bebis å tog en promenix också. hade tänkt hämta hem steff för å fortsätta med filmerna, men han iggar mig. eller så har han bara slut på batteri i luren. eller så orkar han inte se ogräset han har kvar att göra. vem vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0