dansa, stanna, skrik, allt du kan

hoppsan, här låg man efter som tusan. inläggen ligger, bara inte riktigt färdiga. men ska slänga upp veckorna som passerat. jag började ju med att köra bara stockholm. det kan vara lite drygt men går ofast bra. riktigt jävla sommar ramlade in å rasse hängde hemma på tre veckor semester. och sen åkte han. bort påritkigt å länge. å sommaren gick också. grått å jävla trökigt regn hela tiden. annars då? 
 
jo, jag vet inte. jag som skulle sälja bilen så fort det blev sommar. vilket blev till såfort den kommer tillbaka från verkstan (råkade ju köra över grävlingar) blev till att jaha nu va det slut på kopplingen. å så bara poleringen, å traktorn? gud tror verkligen den vill stanna hos mig. gör nånting nytt för varje steg bort jag tar. men ja. sen ska den väl iväg. men måste ju hitta nytt med. det är rätt omständigt. jag är ju ändå lite i sorg, det är ju min bästa lilla älskling?
 
pojkvän lämnade mig med en lista, den viktiga listan va "plocka fästingar från katterna, DU FÅR INTE BARA KASTA UT DOM. kolla posten, VARJE DAG. och vattna min blomma" haha, min sötfis. jag har givetvis mina lösningar på det mesta. kan hända att blomman fått lida lite, kom på i detta nu att den inte har vattnas. ska göra det direkt. men sandra fick fästingjour å har ju plockat hem steff lite var å varrannan dag. men ingen av katterna har haft en enda fästing en enda gång, haft sån jävla tur! å posten har jag oftast kommit ihåg, även om jag måste hämta den med grilltång. äckliga jävla tvestjärtar har flyttat dit. livärdd att dom ska börja hänga inne igen. 
hm, och mina smultron. köpte och planterade dom där jävlarna som jag verkligen verkligen ville ha. först växte dom som nå jävla ogräs. alla säger det är jordgubbar? MEN DET ÄR INTE DET. och det sticker tentakler åt alla håll också. stora å höga som hus? och inga bär. varför kommer inga bär? nu har dom börjat bli bruna också? ska jag bara ge upp dom kanske? vad gör jag för fel? 
 
utöver det? min pojkvän lämnar mig i ungefär en evighet. iallafall nästan. ungefär tre månader. lite till å från. men ändå alldeles för mycket. två veckor åkte han ifrån mig nu. usch vad jag verkligen inte vill vara ifrån honom, och verkligen inte vill vara ensam. sen är han iallfall hemma två veckor igen. så åker han ännu en omgång i två veckor. å när han kommer hem gången efter det, dom där två hemmaveckorna, JA DÅ SKA HAN PÅ UTBILDNING I DANMARK. TVÅ STYCKEN DESSUTOM!!! kul, det var dom hemmaveckorna det. sen åker han igen, en och en sista gång iallfall. när han kommer hem är det typ oktober. jag hatar det här. men fy vad jag ska kramas ihjäl honom då.
 
MEN en andra leverans av min vinprenumeration har varit hem iallafall. det är jag nöjd över. och har massa mysiga små planer på vattenfall å klippor som jag vill åka å se. det ska bli himla mysigt. så fort bara tiden infinner sig. jag tror jag egentligen skulle kunna hoppa lite i tiden nu. typ till nästa år. gärna en pojkvän hemma, gärna inge corona, gärna bara sommar, äventyr å massa härligheter. för nu, är jag iallfall glad för katterna. fina vänner. familj å brorsor. OCH IMORGON KOMMER POJKVÄN HEM IGEN. TACK Å LOV. okej, tack å hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0