I'll be the one, if you want me to

måndag - rasse lämnade mig hemma igen för en vecka i malmö. annis kom förbi på kaffemys.
tisdag å onsdag - min vapendragare i fix kom förbi, frukost från bageri hade hon med också. sen råkade vi nog riva till det lite i ett av rummen här hemma. eller ja, lister blev vita å väggar blå. vi är nöjda över våran insats, hoppas pojkvän också blir det när han kommer hem. 
torsdag - kladdkaka å serier. klev inte ur sängen förens det var dags för nattensjobb, himla skönt.
fredag - kom hem tidigt från jobbet, skönt. skippade det där med att sova. städade undan från vårat fix. städade undan julen och ja, städade. tvättade massor å fick undan allt det. nu ska jag duscha sen ska jag äntligen få hänga lite med linnea, saknat den lilla gumman. ikväll kommer pojkvän hem, saknat honom med. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0