I couldn't walk but tried to run

måndag - rasses syrra kom förbi å klipte klorna på elsa, så nu kan hon gå över en utan att man behöver skrika. jag och steff jobbade sundsvall å jag åkte på min första böter. grät och gör det ungefär fortfarande, tre veckor senare. sen avslutade vi dagen med tacos hos macke å shake å bebis! 
tisdag - jag å steff drog en donkenlunch sen skjutsade jag hem honom innan jag drog iväg till jobbet och började en vecka stockholm. gick och blev ungefär dödssjuk under dagen med.
onsdag - valbohäng å lunch med jeffa
torsdag - BIRTHDAAAY!!! min bästa jävla maritta sov över hos mig och fixade värstingfrukost på sängen. mostern kom och överraskade med. lite paketskattjakt hade min p-ojke gömt innan han åkte också. supernöjd med dagen å mina 25 barrar.
fredag - skulle städa å baka, men åkte en liten shoppingsväng med jeff istället, heheh. sen jobb och efter det kom äntligen den där saknade pojken hem igen också!
lördag - hade kalas för family på dagen och friends på kvällen. så tacksam för alla fina och allt fint, det var en bra dag och kväll. förutom att jag mådde ganska jättemycket skit, hade ju kunnat vara bätttre. 
söndag - va iväg till rasses syrra å kikade lite resor, sen myste vi bara i soffan hela dagen. lite tacos å sådär. kureras för å försöka vinna över den den jävla förkylningen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0