every little part of me is holding on to every little piece of you

måndag - förkylningen vägrar verkligen släppa. rasse började äntligen äntligen med garderoben. 
tisdag - äntligen lite piggare. vi tapetserade rummet å det är nu svinjävlasnyggt, lila!! 
onsdag - hängde en sväng med jeff å spanade hus. sen myste jag film med lina
torsdag - surade ikapp med pojkvän, köpte golv å la in i rummet.
fredag - pojkväns tur att fylla år. vi myste frukost å paket på sängen när jag kom hem från jobb å innan han åkte till jobb. på kvällen kom hans family förbi å fikade. sen myste vi tacos å kramades bara. 
lördag - efter två små timmar sömn var det dags för ykb i söderhamn, alltid lika skoj. sen jobbade jag sundsvall också, mackelito sällskapade, det va iallafall trevligt! lagom slut när jag kom hem. käkade lite tacorester å drack lite öl här hemma. 
söndag - sov mig igenom ungefär hela dagen, trött som tusan.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0