the reason i hold on

jo, har hamnat lite efter här va, sen nyår. vi var här hemma å käkade å spelade spel å myste lite några amigos och när det närmade sig tolvslaget gick vi vidare och minnet sviker därifrån. övrigt den veckan tror jag vi mest mysteomkring, hade lite valbohäng, lite familjemiddag, poade lite. jag hade ju dessutom jullov, fortfarande galet nöjd över det. 
efter nyår å helgen så kom det en skitsöndag och rasse lämnade mig för en vecka i danmark. jag hade inte riktigt lust med att vara ensam så jag hämtade hem en lillebror. jag å stefan hann med en heldel. vi hälsade på hos mackebebis, och en sväng hos jeffa. sen åkte vi hem och bakade halva natten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0