glöm mig inte som jag gör

måndag - ingenting 
tisdag - mötte upp mostern å åkte till årsunda för å spana på hennes nya lägga. sen va vi förbi hos vejjs å fikade lite med. 
onsdag - spanade på lite hus och så var jeffa å david här å käkade tacos.
torsdag - började fixa i garderoben. har så himla mycket kläder ändå. får fan inte plats. 
fredag - packade å fixade i läggan, jeffa va också med å hjälpte. sen följde jag med macke å jobbade också. 
lördag - hjälpte ann å flytta halva dagen. skulle datea emma jennys men vi st'llde in. tacos med pojkvän istället.
söndag - hämtade linnea å åkte till årsunda å fikade hos ann. sen hämtade jag anna å åkte en vända till valbo. sen myste jag ner med pojken i soffan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0