man sitter fast, man är samma

måndag - jobbade örebro och överlevde en verkstadssväng, gamla bästa staffis va där! så jag behövde inte ens svälja massa ångest, himla skönt. när jag kom hem så sov jag en sväng, vaknade å käkade en toast till en film med pojkvän, sen sov jag vidare för natten.
tisdag & onsdag - bytte bort torsdag å fredag å jobbade östersund!
torsdag - tog en riktig sovmorgon, käkade en mysfrukost i soffan följt av en långdusch!
fredag - ledig fredag och det hade pojkvän med! vi tänkte prova brygga lite öl å det blir förhoppningsvis bra tillslut, resultatet är ju 4 veckor bort. tog en promenad å gjorde en mysmiddag.
lördag - jobbade en extrasväng till östersund
söndag - åkte ut till årsunda för att fira jul. gjorde det bästa av corona situationen och möttes uute med en eld. en gran hade dom fixat också, hur mysigt som helst. grillade å myste. toppenjul trots allt! kvällen försökte jag å jeffa oss på att göra knäck, i alla möjliga smaker. kaffe, saffran, vanilj, daim, vanilga. vi va visst inga mästare på det, men några blev bra iallafall! å självklart den sista adventsglöggen! rasse blev efter mycket om å men av med lite hår också, å tacos! bra söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0