genom allt och längre

måndag - skjutsade stefan efter jobbet, hade en vilostund på pojkvän, käkade lite mat å kikade film. så tidig kväll. 
tisdag - va en trött själ. tog mig sovmorgon å frukost. sen inte så mycket.
onsdag - pysslade omkring hemma. slog in julklappar. dollbie vaktar dom och elsa vaktar granen. precis som förra året. gogummor.  
torsdag & fredag - jobbade östersund
lördag - käkade en mysfrukost i soffan å sen blev jag kvar där när pojkvän drog till garaget. 
söndag - pepparkakshusbygge stod på schemat. jag å jeff skulle göra en kyrka å pojkvän ett vindkraftsverk. knep å knåp å slit, nånting fick vi ihop iallafall. mysigt tycker jag! såklart adventsglögg till också!! lite tacos fick det också bli. bra söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0