för strålen har lämnat månen

måndag - när jag kom hem från örebro så la jag mig nästan dirrp å sov ett par timmar. vaknade å käkade å sen packade jag mig iväg på liten roadtrip under natten
tisdag - hämtade hem annis och spenderade ju ungefär hela dagen i bilen. trött å go å glad å mys. när jag kom hem så käkade vi en pizza sen somnade jag till film i soffan.
onsdag - firade eddie med utomhuskalas och kvällen såklart uppesittarkväll. bingolotto me mamma å brorsor å plus. lite tacos å lite vin. jag vann såklart ingenting. men lika glad är jag ändå!
torsdag - JULAFTON! mitt i allt snevridnakaos så fixade vi i ordning en riktig jävla mysjul ändå. jag å jeffa å rasse å david drog ut med fyrhjulingarna, fixade en eld och gjorde minijulbord. å glögg såklart! väl hemma gjorde vi i ordning ett bad med maassa skum, å lite vin. sen myste vi en julfilm. himla fin julafton ändå, fast ingenting blev som det skulle. 
fredag - va iväg på en lunchgrillning med fyrhjulingarna å brors. sen åkte vi till boänge och firade jul i garaget. julmat, paket å mys. toppen fredag, toppen jul. 
lördag - fjärde och sista dagen jul. va iväg till rasse familyn å käkade fajitas över elden, för omväxlingsskull. det va supergott! kvällen myste jag vin med min älskade gummivän. lite pojkvän å gitarr också. en sån där lördag i sin bästa form.  
söndag - sov och kollade serier och sov och kollade film. trött och försökte knåpa ihop lite sömn inför natten, och fick ändå ihop litegranna. bra vecka å helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0