och så är allt bara fint igen

måndag - jeffa sov ju hos mig, så vi prommade å käkade tacorester innan jobbet. vad mer? jojuste, hämtade hem min nypolerade bil också. och blev såklart påkörd av en traktor som kom med en utstickande pinne :) skoj :) repa upp nypolerade bilen :) ja, det var ju trevligt! efter jobbet hämtade jag hem steff, vi bakade kladdkaka å fortsatte på vårat maraton.
tisdag - kollade sista filmen, 8 fast and fuious avklarade! 
onsdag - fikade med ann å jeff. sen promenixade vi en sväng också!
torsdag - skulle mysa lina, men hon hade dubbelbokat. bestämde en promme med mackelito å bebis istället. men det kom regn så vi köpte pizza istället. OCH EFTER JOBBET, JA DÅ MÖTTES JAG JU AV ATT MIN POJKVÄN ÄNTLIGEN EFTER TVÅ VECKOR KOMMIT HEM!!!!!! han stod naken i köket med vin, å tända ljus överallt. som jag saknat honom. som jag älskar honom. 
fredag - vaknade med min fina pojke, mhmmm. åkte ut på en lite fyrhjulingstur och sen till rasses morsfarsa å käkade pizza innan jobbet. kom underfund med att jag orkar tusan inte hålla i luftgevär å skjuta, blir så tungt. så tvingade rasse å brors å åka å köpa en luftpistol åt mig under dagen.
lördag - hade lite jobbfest egentligen, men det blev lite grillfest aka family istället. jeff å david kom hit, å rassebrors, ååå så vandrade vi över till rasses andra brorsa med family. fick min luftpistol!!! också skulle vi ha femkamp. hann dock bara med pil å luftgevär/luftpistol, sen kom mörkret. men vi hade trevligt iallafalll. min nya luftpistol är superskoj! 
söndag - åkte till årsunda och firade vejjan! stannade på pizzasöndag också, mysigt. när vi kom hem så myste vi ner oss i soffan där vi också somnade och sov hela natten, hehe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0