jag blir tom och trasig utan dig

måndag - mådde bättre, och med det sagt så vill jag ännu mer tro att det såklart INTE var en vanlig rejäl bakfylla. för är man så jävla bakfull borde det hålla i sig flera dagar! åkte förbi annis iallafall. GRATTIS MIN GUMMA 25 BARRAR!!! förlåt att jag inte sov hos dig å gav frukost på sängen. men jag älskar dig massvis. du är guld. 
tisdag - mattan till altanen är kommen. vi skulle skärda i ordning den lite grovt. vi orkade inte mäta upp å skära så tog sågen bara, hehe. sen packade vi i ordning för pojkvän som ska lämna två veckor igen. 
onsdag - pojkvän åkte. OCH SEN VAKNDE JAG TVÅ TIMMAR SENARE AV ATT HAN KOM HEM IGEN!!!! var lite strul så han fick vara hemma en dag extra. himla glad för det!!! vi körde iväg min bil till tobias så han skulle kunna kika lite på den. käkde lunch å myste. sen fikade jag med mostern innan jobb också! 
torsdag - pojkvän åkte påriktigt. jag var förbi annis innan jobb. 
fredag - städade lite hemmahemma. åkte till edwina å fick lunch! 
lördag - lina kom å hängde med mig i solen. vi spelade lite spel å så. mot kvällen ramlade det in några gummor. vi käkade tacos. spelade kubb å drack vin. sandra, maria, jennys å edwina. eddis sov kvar med mig också. hon är en guldgumma med. 
söndag - eddis levererade sovmorgon, mer än hon någonsin gjort. och längre än vad jag själv sovit på senaste. sen käkade vi frulle å jag åkte med henne till obo å hämtade hem bilen från tobias. åkte till sandra, å alle kikade på bilen en sväng också. jag står fortfarande still, skitbil. eller inte bilen. men skitgrej i bilen iallafall. kikade lite serier och så tog jag å sandra en kvällspromme runt järdefors å över kobron!!! eheh, mysigt. å fick kramas kattbebisar!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0