för att vinna tillsammans

måndag - va förbi tobbi å kolla om han kunde släcka lampa på min bil, gick inge vidare framåt. åå så promenixade jag med jennys!
tisdag - började måla brädor till altanen. också kom månadens vinleverans! 
onsdag - målade en omgång brädor till. rasses morsfarsa kom förbi och hjälpte till också. fick upp innertaket! börjar nå slutet, äntligen.
torsdag - hade lastis på verkstan i gävle. så jag å pojkvän passade på att kika runt på lite bilar å käka å shoppa i samma veva! 
fredag - promenixade med lina och hängde i solen!
lördag - Linnea fyller 11(!!!!)år. så jävla galet! firade henne med lite paket å kladdkaka. sen hämtade jennys mig å jag drack lite vin hos henne. pojkvän hämtade hem mig igen så grillade å kubbade vi hemma med grabbarna. när jag tröttnade på dom så kom david å hämtade mig å vi åkte en raggarunda å hälsade lite på marris. när jag kom hem slog det runt å jag spydde ner ungefär halva hemmet. hemskt trevligt, pojkvän fick städa å vågade inte sova. gulle. 
söndag - va helt jävla trasig. jag är hundra säker på att det inte var en bakfylla. måste blivit matförgitad eller så av grillet igår? rasse tycker inte det är möjligt eftersom vi åt samma... men har aldrig varit såhär? spydde unegfär fem gånger igår. spydde två gånger idag. kunde knappt röra mig. benen bar mig inte. kroppen vart helt helt helt slut. skulle åka till anna, fira henne med lite vin å sleepover. hur jävla trevligt som helst. men klarade inte av det. arg å ledsen för det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0