börjat bygga murar, för dig eller mig

måndag - promme å serier 
tisdag - promme å serier 
onsdag - jeff kom förbi, sen käkade jag våfflor hos marris 
torsdag - städade å åkte till eddis å fick lunch 
fredag - katterna drog på sig fästingar, uwh. sandra fick rycka ut på fästingjouren, puh! lunch från matkällarn hade hon med sig också. vilken gumma!!! sen åkte jag till högbo å mötte upp mackelitofamilyn på en glassdate. vilken mysfredag! 
lördag - hämtade linnea å åkte ut i skogen med edwina å kidzen. en hel del blåbär blev det. sen åkte vi hem å fixade lite tacos å körde pyjamasparty. massa mys å sleepover. 
söndag - lämnade tidigt tidigt för att ge mig iväg med jeff å mostern till västerås. fira ann stod på schemat! började med riktigt härliga våfflor fyllda med glass å gotta, också surprisade vi med att glida in på relax hela eftermiddagen. avslutade dagen på kinareastaurang. mycket nöjda! jeff sov nästan hos mig också, det kan man va glad för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0