Maybe it's all part of a plan

hela veckan har egentligen bara bestått av mer eller mindre vardagsrum, någon promme i solen, lite tacos, lite annat städ å fix, å så jobbat nätterna sundsvall. men mest bara vardagsrum. riva vägg, riva fram balkar, riva tapeter, slipa, riva golv, spackla, osv. MEN nu har vi ett rum mindre å ett större vardagsrum iallafall. det kommer bli bra! 
 
Fredag kom lina och målade fönster med mig. å kvällen å halva natten fortsatte jag å pojkvän med liknande vardagsrumsgöra. Lördag hämtade upp jeff å linnea å så promenerade vi iväg till boänge, käkade pizza å myste lite ute. Lina skulle komma förbi å börja måla väggar med mig, men jag va så seg hem så vi sågs lite snabbt bara sen började jag röjja i andra saker. en vända till obo vart jag med ryckt på också. Söndag Lina kom tillbaka ännu en gång i vi drog igång å målade vardagsrum, med en riktigt kass färg. käkade pizza å va arg å målade mer. kvällen fortsatte jag å pojkvän måla å idag borde rummet vara klart men vi blev ungefär halvvägs. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0