Jag kommer ihåg dagar när jag bad om det jag har nu

måndag - tog farväl av läggan en sista gång å drog en valborunda med jeff. 
tisdag - när rasse kom från jobbet drog vi å handlade lite för å kunna fixa det sista. 
onsdag - lina kom å myste mat å film 
torsdag - fixade i ordning det sista å det mesta med vardagsrum
fredag - jeffa å vin å fixa med gardiner
lördag - hämtade linnea å gjorde lite påskmys. sen skulle mina damer lina å jeffa hjälpa mig rensa den satans garderoben som stått på paus senaste veckorna, med hjälp av lite vin. Jeff hade en bestämd Idé om att säger dom släng å jag vägrar, då blir det shot. mmmhm, hade ju kunnat bli spännande. vi hamnade efter lite kinamat i soffan med vinet hela kvällen iallafall!
söndag - myste hela dagen med mina översovningskompisar! frukost å pizza å filmer i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0