LONDON weekend

maritta fick en flygbiljett i 25års present av mig. kort och gott har vi haft en toppenhelg. vi har turistat och shoppat en hel del. vädret har varit helt perfekt, sol och alldeles lagom varmt för att promenra omkring. käkat massa pannkakor/crepes/våfflor, kikat på några mysiga "londonställen" buckingham palace, big ben (som tråkigt nog är under renovering), london eye, tower bridge? vandrat genom parker å londons gator, blivit en heeel hög med steg. fötterna har varit nära trasiga när vi intagit sängen om kvällarna.
 helgen hade två minus. 1- rummet var skit, tack å lov spenderades ju ändå bara några få sovtimmar där. så hela världen va det väl inte heller. DOCK är jag helt säker på att det funnits nå loppor på rummet eller i sängen som bitit mig om natten, vaknade VARJE morgon med ett igensvullet öga??? som under dagen försvann.
2 - vi hade alldeles för lite tid! hade velat göra massa mer, samt viljat tagit tid på mig med allt vi gjorde. man hade knappt tid att stanna upp å njuta av att vi faktiskt sprang omkring i london. vi var hela tiden på språng för att hinna med, så det var lite tråkigt. men annars har allt bara varit fint. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0