Och jag ramlar glada Gatan fram, sen ramlar jag tillbaks igen

hämtade ju hem stefan, han skulle ha praktik å bodde kvar hos oss hela veckan. jag har jobbat nätterna och annars i veckan har vi nog mest spelat rallyspel. har fått lite sällis ibland. lina va förbi en dag, kakor hade hon med också, guldgumma! va till säljan å träffa mostern å fick käk en dag med.
fredag hade jag lite häng hos jeff, å såklart fredagstacos! lördag va vi till rasse morsfarsan å grillade lite mys, sen kom mackelito å shake å spela lite rally och på kvällen myste vi film å glass i läggan, med jennys, lina å jeff. söndag hade vi slappdag. sov länge å gjorde en kladdkaka iallafall. sen skjutsade vi hem steff. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0