All I know is yesterday is gone

en nattvecka rullade på. myste omkring hemma med rasse. myste film nånkväll med lina. och torsdagen klev jag upp efter natten och körde stockholm åt macke, vilket resulterade i ledig fredag. HUR SKÖNT?
 
fredag - spenderade hela dagen med min gummivän. ramlade in hos henne som fixade mysfrukost vid lunch, bästa. vi var iväg till obo å hälsade på jompa, drog en sväng genom gävle/valbo å shoppade lite. avslutade kvällen med tacos. helt perfekt fredag! 
lördag - upp tidigt tidigt för att åka till söderhamn på ykb. sen var jag förbi hos david å linnea en sväng och slutligen hem å kramas me min p-ojke. 
söndag - iväg till ockelbo å kalasa lite för tobias som ska fylla år. iväg en sväng med lina, vi handlade å käkade munkar. bra helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0