i'm a flame in the rain, i'm dying

lördag följde jenny med till sundsvall så plockade vi massa flugor i en smäll. drog av jobbet, shoppade och avslutade med att äta ihjäl oss på pinchos. lagom bitter över att behöva köra hem, menmen. juste, köpte med oss halva hemmakväll också! avslutade kvällen hos hanna. söndag tillbaka till ockelbo, firade stefan och tryckte massa kakor. förbi jennys å tryckte ännu mer kakor. och sen en sväng förbi hanna. 
måndag - hängde i järbo, promenerade, åkte fyrhjuling, myste.
tisdag - drog en date med lina i solen. va ut å åkte en sväng genom skogen och slutligen tillbaka till lina å hälsade på ännu mer i skogen. 
onsdag - drog en frulle med davven efter jobbet, sen lämnade vi in min bil. äntligen är rutan fri från sprickor. men fick stenskott direkt, såklart. promenerat och varit en sväng till valbo med annis! 
torsdag - när jag kommer hem från sundsvall ska jag kasta mig i säng och sova en skvätt, sen upp å iväg till veterinären med dollbie och efter det köra stockholm. sen sen sen äre helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0