Just a kiss and a smile, can we pretend for a while? That we got all the time in the world

måndag - gjorde nog inget, en promme i solen ungefär.
tisdag - va till marris å fick våfflor 
onsdag - va till eddis å lunchade
torsdag - tänkte tvätta å städa å sånt där tråkigt, men va bara trött
fredag - hängde med annis innan jobbet. allt har rullat bra men hemskt segt idag. äntligen hemma, har duschat å dragit på mig myssockor å pyjamas. ska käka lite ben and jerrys å kika new girl för att avsluta denna fredag lite fint!
 
imorgon ska jag dra av jobbet när det ska vara lite uppehåll i snö/regnet. marris ska joina också, va sugen på sundsvallsdate hon, mysigt. efter det stannar jag kanske i ockelbo och myser hos eddis med henne å jenny. har tyckt jag gjort mig förtjänt av lite nya tjocktröjor också, av ännu okänd anledning. men det är ett gäng på ingång iallafall. fint tycker jag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0