I've been lost for so long, I forgot I could be found

jobbade en vecka stockholm. hämtade hem dollbie. glassade med lina. hängde med mackelito. skulle ha lunchat med edidis, annars va det nog allt. körde också första natten ihop med sista passet, så blev ett lagomt längre pass. men i sällskap av mackelito å massa kakor!
fredag, ledighet och midsommar. kom ju hem på morgonen efter stockholm + sundsvall. sov någon timme, hoppade in i duschen och drog iväg till jeff. firade hennes 25 barrar ihop med midsommarbord å allt vad det innebär (tacopaj för mig he he he) alkohol, sång, femkamp, fika, kubb, grillat, beerpong, stresspong, bad. vi glömde dansa runt midsommarstången, men den fanns å den va fin! gjorde för första gången i mittt liv en egen midsommarkrans, jeff assisterade mig. samt drog en vurpa som resluterade i små skrapsår över halvakroppen. 
hade en mindre bra lördag så valde att stanna hemma i sängen. söndag firade vi jeff ännu en gång med kalas å fika. igår måndag va jag till obo för promme å glass med edwina å jennys. idag skulle jag fika med jeff å mostern, det ersattes med mat. provade tacobar och det var såklart helschysst! imorgon ska jag ha lite linahäng. torsdag ska jag dra en runda i valbo med marris. sen är det fredag, helg och marknad! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0