Can you still hold me when it hurts, Or would you walk away?

 
måndag hämtade marris upp mig för en valbosväng följt av lunchdate innan jobb. tisdag å onsdag gjordes nog egentligen ingenting, promme å jobb. ännu en ledig torsdag sen och vädret levererade. jennys kom förbi för lunchdate. vi kikade mackes nya lya, köpte thai å en del glass. kvällen fortsatte fint med öl, kubb å spel. en perfekt ledig-solig-torsdag!
jobbade fredagen sen kikade förbi hos hanna innan hem till sängen. lördag å toppenväder! hämtade hem jennys, sen kom mackelito å shaken. vi käkade pasta i solen, spelade kubb och åkte till furuvik. efter lite sång å karuselll kikade vi förbi en sväng på jobbfest med. söndag hade gumman fortfarande inte fått nog av mitt härliga sällskap, så hon följde med till sundsvall. vet inte egentligen om det va jag eller max å bullar soom lockade. men lika glad är jag (vi) för det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0