Now all my drinks and all my feelings are all fucking mixed

fredag och marknaden var kommen. åkte till ockelbo, sprang igenom marknaden å käkade en langos. vandrade genom fyra förfester och slutligen fram för karusell å öltält. slirade till det lite och sov någon timme med jennys å magge. 
lördag vaknade vi till livet för teqilafrukost. sen vidare till sandviken för mackes å shakes babyfest, "gender reveal", supermysigt. kakor och en pojke! att jag kom från teqila, inte va i bästa skick, glömde nycklarna till lägenheten hemma osv, va ju en mindre rolig historia. men det är tur jag har massa fina själar runt om mig, så det löste sig ändå. 
tillbaka till ockelbo och edwina, grillade å myste. fram och drog såklart lite karuseller, så jävla död i kroppen. lite öltält, och hemgång. marknad är ju alltid mysigt, får träffa dom där flesta jag tycker om, öl å karuseller. så är ju nöjd, men var väldigt segt i år. förutom karusellerna, fasen va dom körde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0