jag låtsas som inget, men jag hoppas på allt

måndag - katthäng, städning, promme
tisdag - hängde med lina, jeff kom också. vi gjorde våffellangos å kikade film
onsdag - käkade ute i årsunda
torsdag - myste pizza å kattungar med ann å jeff
fredag - hämtade linnea och åkte till furuvik med jeff. fick nästan kolla på kameler, lite karusell, misslyckades med att vinna lite allt möjligt, å kikade molly
lördag - dollbie väckte mig och linnea halv elva (!) skapligt sovmorgon gumman levererade. åkte till ockelbo på kalas för moa. lämnade tillbaka linnea, drog till gävle å vidare till furuvik. drinkade en del med jeff å emma å petra. plockade färdgods hos en avslutad förfest, hittade ett djbås å spydde som tusan.
söndag - sov igenom hela dagen ungefär. och sen mådde jag inte inte alls bra. maria kom å käkade tacos å kikade film på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0