What's the day without a little night

NYÅR. 
vaknade inte på någon fin sida, visste inte vad jag ville göra, och humöret va ju inte med mig. övervägde att faktiskt stanna i sängen, men det var ju ändå nyår. efter massa om och men när klockan sprungit iväg, åkte jag tillslut till lina i järbo. beerpong, tomtebloss, raketer, osv. vad mer behöver man? glad att jag kom iväg. 
tisdag - sov hela dagen, sen tog jag en promenix till jeff å hade bakismys.
onsdag - trött trött trött, inget mer än jobb. 
torsdag - åkte till mamma å bröderna innan jobbet, lämnade lite julklappar och fick tacos. jeffa å jojjo var också med! efter jobbbet var jag å hälsade på hos david också, va alldeles för längesen. 
fredag - va till edwina å kidzen innan jobbet, fick tacos till lunch. 
lördag - va iväg och kikade på en lägenhet med jeffa, sen städade vi undan julgran å julen. käkade tacos å hade sleepover med annis.
 
söndag
när vi vaknade låg vi kvar i sängen, käkade godis och pratade. hur underbart! och tillslut frukost på sängen innan vi åkte en sväng till valbo. va ut till morfar och firade bettis. käkade tacos. pysslade med köpen från valbo. kollade film. annis sov kvar en natt till. toppensöndag! toppenhelg! fina människor och tacos, thatslife <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0