Sometimes you gotta burn some bridges just to create some distance

måndag - vinkade av annis. skulle luncha med lina men hann inte med. tvättade, bytte sängkläder, promenerade, städade. va rätt så duktig! 
tisdag - hängde med annis, vart en vända i valbo 
onsdag OCH FÖDELSEDAG - jojjo sov hos mig och levererade frukost på sängen. absolut bästa på hela dagen, även om det behövde göras innan klockan ens hunnit bli sju. somnade om en sväng sen åkte jag till mamma å fick lunch och fika. efter jobbet träffade jag sandra på en glassdate trodde jag, fick en liten fest! supernöjd med dagen. 
torsdag - hängde fm med annis, vi var till optikern, visade sig att hon hade ögon och allt. gårdagens jobb gick alldeles för bra, vilket resulterade i att denna dag gick mest bara mer och mer utför.
fredag - hade inbokad lucnhdate med maria, som åkte på jobb. bokade in lunchdate med edwina, som också åkte på jobb. tråkigt! hade ännu en kass dag på jobbet, värdelös fredag. 
lördag - hämtade annis, hämtade linnea, sen började vi baka. edwina, emil å jenny kom förbi och hälsade på också. ett lite för litet kök resulterade i bullbak på golvet, men det funkade det också! på kvällen kom vejjan och tyra förbi och grattade mig. annis sov kvar. 
söndag - frukost i sängen med annis och vi låg kvar å myste ganska länge. sen ramlade det in family för att kalasa mina nu 24år fyllda. bra dag och kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0