and the more I reach, the more I fade away

varit en kass vecka på jobbet. snö, krångel, sent varje dag. hann med lina i onsdags och anna torsdag å fredag iallafall. nånting fint om dagarna! igår efter jobbet skulle jag till sandra å mysa glass med vart så sen. glad att veckan är över och helgen här.
 
vaknade fel idag, givet. verkar som jag alltid ska ha låga dagar när jag ska göra saker nu för tiden? hade tänkt hinna med en del, sova, promme, städa, fika, middag, härligheter. fick lägga en del tid på att vara jag och jävligt istället. börjar komma på fötter, ikväll kommer mina gäris och firar mig. det blir bra. imorgon ska jag till valbo med annis. sen hoppas vi på en bättre vecka å lite finare humör. snart kommer mackelito hem, som jag längtar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0