You're better off if you don't ask why

känns lite konstigt att man faktiskt jobbat stockholm i tre månader. gått både mycket bättre och mycket fortare än jag trott. även om alla fredagar varit borta, vilket verkligen sugit, så har man ju alltid haft helg ändå. det har varit himla skönt att inte börja förens måndag em, alltid. nervös att gå tillbaka till sundsvall, tur jag hade annis me mig första passet, som dessutom bråkade som fan. men nu hoppas vi det rullar på. ska bli skönt att få tillbaka lite liv igen. och är sååå skönt att ha tillbaka marcus igen. 
 
sov inte så länge idag, jätte glad över att se solen. en solpromenix har varit efterlängtat. åå gissa vem som fortfarande ligger i sängen och solen har nu gått ner? såklart bästa jag. vet inte riktigt hur veckan ser ut än, men ska hinna med en date med mostern, en vända i valbo med jeff, kika en lägenhet med anna, å säkert nå mer. hur det än pusslas ihop blir det nog bra. å linnea i helgen! 
ett årsen man skottade fram bilen sådär från jobbet, fyfan. den hade typ sett lika ut om man låtit den stå hela den här helgen med. kräks på snön. nu får det väl räcka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0