We'll be all right if you don't ask me to stay

veckan rullde igång, gjordes inte så mycket. onsdagkväll när jag kom till gävle så dök mackelito upp, älskade jävel. nu är dom hemma igen. vi lyxade till det med en maxdate. torsdag skulle jag varit iväg till eddis men emil hade blivit sjuk, va dutti å städade istället. fredag lämnade jag inte sängen förens ungefär för sent, och så rullade jag en skitdag på jobbet med all jävla snö överallt. 
 
lördag drog jag en kladdkaksfrukost i sängen, en promenix och sen kom annis hit. vi kastade på oss pyjamas, käkade tacos å myste film. söndag myste vi kvar i sängen med godis å prat, och sen bestämde hon för att sällskapa mig till sundsvall. 
 
tack och lov, för den gumman. som vanligt, klarar vi allt tillsammans. som jag älskar henne. så glad att hon finns i mitt liv. vi bråkade oss igenom det där satans passet med en hel del fastkörningar, massa massa grus å en blandning av annat smått å gott skit. vi kom hem iallafall, skrattandes, efter en massa jävelskap. bästa hon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0