If crazy is a place, then I hope they've got space for two

resten av veckan till sundsvall rullade hur fint som helst, gick väldigt fort! utöver jobbet gjorde jag ungefär det jag tänkt göra. myste mig igenom helgen och nu är vi tillbaka på stockholm. 
 
 
väldigt trött igår, men gick upp å hann med en promenix i solen iallafall, nästan vårfeelings ute nu ju. super härligt! värmen har gett upp i lastbilen, vilket betyder verkstad. så fick gå upp å hämta mackelito tidigt tidigt imorse. istället för att somna om när jag kom hem så har jag städat å tvättat å prommat i solen, duktig. nu blir det annis, sen får hon skjutsa in mig till lastbilen så får vi hoppas den funkar nu! resten av veckan väntas, onsdag - edwina, torsdag - lina, fredag - maria. festligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0