And you know me, always overthinking the worst possibilities

som att måndagar inte suger ändå, så lämnade också rasse mig ensam hela veckan för utbildning i uppsala. skoj. fick iallafall hans chokladkalender, så jag kan äta en på morgonen och en på kvällen. hade lite rassliga dagar. skulle städa och slänga upp julen, men tappade all feeling. har ingen lust, kan det inte bara sköta sig själv. vill ju ha det, men orkar inte. vill inte. 
 
resten av veckan skulle jag hinna med det där jag inte har gjort. annis, marris, eddis, valbo å lite lunch. kanske lite emma också! det är bra grejer, bra tjejer iallafall, minst sagt. sen blev det äntligen helg igen, å en pojkvän hemma. vi bakade nästan lussebullar, kramades en del och så hade jag en tobias med till sundsvall. första svängen på evigheter, skönt å slippa stockholm för en vecka. nu kommer mackelito tillbaka, äntligen. 
- en fin lillebror från bal, och söndagensglögg såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0