-

för ett årsen klev jag innanför hans dörr för första gången. för ett årsen tog jag mig efter många om och men upp ur sängen, ut å iväg, hit, till järbo, till honom, av alla ställen. för ett årsen såg han mig för första gången och fick för sig att jag va nånting speciellt. för ett årsen idag började allt som nu är vi. 
 
jag är så glad och tacksam att jag beslutade mig att kväva lite emo och ändå försök fira lite nyår. att jag hamnade just här. att just du såg mig. att du visste vad du ville, att du stannade, att du försökte, att du höll kvar. att du fortsätter kämpa för mig och med mig, och att du är med just mig idag. 
 
du är mig tvärtemot. du vill allt som jag inte vill. du ser ingenting som jag ser. du är bråkig och en riktig skithög. å det kan ju vara lite drygt ibland. men herregud, jävla människa. SOM JAG ÄLSKAR DIG. jag är så himla kär idag så att jag nästan spricker. all din skit är så värd när jag får kramas me dig och känna allt fint explodera i mig. så ska vi ju inte sticka under stolen med att jag är en hyffsat jobbig människa med, som du varje dag står ut med också. tack för det och för att jag får älska dig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0