If I was doing just fine, Would it bother you?

kom äntligen hem till en varm och skön säng. sov tills jag vaknade, träffade mackelito en sväng, promenerade i solen, å avslutade dagen med han å pizza. ganska så bra första hemmadag, även om det alltid är tråkigt att komma hem. 
torsdag - sov massor, helt slut. tvättade, tvättade å tvättade. promenerade till jeffa en sväng, myste tacos med annis, skulle ha sleepover men behövdes på jobbet. 
fredag - städade undan all tvätt från gårdagen, drog igenom valbo med jeffa, sen åkte jag till ockelbo och myste ner mig hos edwina, som dessutom fyllde år! 
lördag - vaknade bredvid moan som dessutom levererade sovmorgon, schysst! mysfrulle och lite lek ute i solen, sen drog jag igenom jobbet. efter en vända till sundsvall åkte jag tillbaka och grillade med gummorna. 
söndag - gjorde nog egentligen ingenting vettigt, mest sov och myste omkring. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0