I will never break the storm without you

gjorde nog inte så mycket igår, var ut en sväng i solen. jeffa kom hit å myste på kvällen och innan jobbet hämtade jag stefan så följde han med till sundsvall. käkade frukost och kikade sista bournefilmen, som vi började med för längelängesen. åkte till morfar å fick våfflor av bettis. sen va jag förbi hos jeff å tog en glass i solen. efter en promme fick jag nå ryck och tog tag i att städa läggan lite ordentligt. 
 
så nu känner jag mig ganska duktig. imorgon tänkte jag hinna städa balkongen å! å kanske släpa hem lite möbler. så kan man ju sätta sig ute i solen dessa fina dagar, vore ju fint. kortvecka å, så snart helg igen. skönt, även om den är proppproppad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0