And I'm always tired but never of you

så va långledigheten slut, men har verkligen haft en toppen påskhelg. hunnit med massa fint! städade ballkongen och drog hem möbler. lite iallafall, och bråkade satan med. samt vet inte hur jag ska göra för att få plats, vilket och hur som blir bäst. så kom inte längre. linnea kom hit och hängde med mig också, vi myste pizza på balkongen med nästan möbler. 
 
fredag - hämtade linnea och plockade samt pyntade lite påskris. va till gävle å hade påskmys med ann å jeff, blev en sväng till elsas, hur mysigt som helst. avslutade dagen med grill och vin hos eddis. 
lördag - jeff plockade upp mig vid 10, t r ö t t. så åkte vi till årsunda där det levererades brunch. vädret levererade minst sagt, så vi tog tag i att städa i ordning altanen. kände mig lagom snygg när jag dansade omkring i kjol å bh, en mimosa i ena handen och en barnsop i den andra. samt käkade lite morot som jag fått i ett påskägg. vi lirade igenom dagen med massa mys, drinkar å grill. på kvällen va jag till lina och firade som fyllt år! 
söndag -  va tillbaka till årsunda och firade harry! efter det påskbord och avslutade kvällen med spel och drinkar. 
måndag - myste lite i solen. va till mamma, fick tacos och påskägg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0