vill kunna ge dig allting jag har, men just nu har jag ingenting kvar.

måndag - edwina skulle till tandläkarn så va förbi där innan jobbet å barnvaktade emil en sväng.  
tisdag - gjorde absolut ingenting alls, förutom att jobba. 
onsdag - träffade jeff en sväng. sen åkte jag till edwina å fick lunch, pappas sås å kyckling. i stockholm kom världens bästa verkstadspojke förbi också, som jag saknat honom. huuur längesen som helst ju! de va lite kul.
torsdag - käkade en donkenfrulle och drog igenom valbo med marris, sen käkade vi våfflor till lunch. 
fredag - date med jeff, vart tzatsiki innan jobbet. 
lördag - skönt att sova utan klocka, ja. marcus skicka iväg mig på lite ärenden, sen några för david också. tänkte ta en promenad, fint väder och allt. men är helt slut? ikväll ska jag till lina å mysa film å äta glass. blir fint. förutom att handen gett upp å knölen är påväg till mig. så har också bilen halvt gett upp??? skönt osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0